Anak Sihat Bertenaga Dengan OmegaGuard

07:42

Alhamdulillah anak IQ hebat saya dah lena tidur. Rehat cukup insyaAllah esok pagi bangun dengan muka senyum ceria. Seronok je nak pergi kerja tengok muka anak ceria kan.

Pagi-pagi biasanya dia dah pandai ambil kerusi sendiri buka botol OmegaGuard. Umur 1-3tahun saya picitkan dalam mulut. Dah besar ni senang je. Dia masuk mulut langsung gigit pecah dalam mulut. Dah jadi rutin harian, senang je anak nak makan suplemen. Alhamdulillah tak payah bergantung pada ubat.


Promosi bulan ni memang saya tak lepaskan peluang grab twinpack. Dah tentunya saya pun makan sekali. Tak rugi buat stok. Mummy nak bakar lemak sambil nyahkan kolesterol jahat.


Belum terlambat lagi sapa nak cuba.
Meh whatsapp Zaleha Mohiddin 0173080418.


You Might Also Like

0 comments

Pos Popular

Follow Zaleha