7 Kesan Pengambilan Collagen Powder

23:46

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Salam Jumaat.
Salam Kecantikan.

Harini saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan 1 kotak Collagen Powder (14 sachets).


Saya buat eksperimen pada kulit muka saya sendiri dalam masa 14 hari. Kesan yang paling ketara ialah liang pori saya mula mengecil. Kalau sebelum ni nampak macam macam ada lubang-lubang je kat muka ni.


Kulit saya jenis kombinasi & kering. Collagen ni dapat bantu hidrat kulit saya. Kulit kaki saya pun dah tak kering & mengelupas. Nampak macam lembap je. Tu part yang best tu!Sebelum ni rutin harian sapu herbal blend kat tumit & jari jemari kaki.

Kulit nampak lebih tegang, lembut & licin. Sampai encik suami pun tegur la..😄

Fokus saya untuk kulit sebenarnya. Tapi bonus sebab kuku & rambut saya pun dapat kesan positif.

Sekarang ni dah takde lagi pigmentasi & tona kulit pun nampak rata. Sebelum ni setiap kali pergi facial mesti beautician tu tegur. Kulit saya nampak letih la..dull la..
Alhamdulillah.

Tapi untuk kesan yang optimum, saya makan Vitalea & Vitamin C SR, minum Vivix & ESP.



Saya boleh kongsikan cara aturan pengambilan kalau rasa macam banyak. Kalau kita pandai aturkan insyaAllah ok je. Asalkan konsisten adalah hasilnya.

Selamat berCollagen!!

You Might Also Like

0 comments

Pos Popular

Follow Zaleha